.....

Sunday, February 20, 2011

wink....wink....wink....

penat giler ari nih....dari kolej tercinta gerak g kl....pastu teman akak aku g shopping lak....mak aiii. MATI AKU.. skali slah step plak,ta mne dtg nyer amoi 2 tbe2 lak slumber nenek die je langgar aku, da la aku pkai heel, heel padahal...skali penyek kaki aku, last2 terpaksa bli sliper cabok kat ctu, pkai sliper plak...huhuhu. nyesal aku pkai.adoiii!!!!....

lau xpsal nak kne g MARA, mlas nak dtg kl nih. huhhh. skali duit aku pun abis shopping, padahal kata teman akak aku je,skali ngan aku layan shopping. haishhhh....... tau ape aku bli td...jeng..jeng...jeng....
TADAAA.........tau ape nih....hairband sy la....besar ta teddy 2....kikiki...akak aku marah aku bli yg ni tau haishhh die ta tau lg ke adik die giler pink ngan teddy bear. sedih jer....brg2 yg lain 2 ade la, sje nak demo hairband aku yg comel ni jer....ngeeee..

huuuu, muka letih, time nak blik umah.... awal lagi kot wat2 ni....so blik dlu, siamg2 ta best shopping (akak aku nyer ayat) sbb nyer akak aku ske shopping mlm.... so, go home..... mlm bwu kuar blik....
lepak ngan member2 akak aku yg akau xknal langsung mmg ta best, nak shopping pun ta best, da la boy je sume, haishhh, na pilih bju pun susah. aku yg nak bli bju, diorg plak yg sbuk pilih kat aku....cam mne 2. huhh....(i segan tau ngan diorg...huuuu)...

tau la korang laki kan, aku nak bli brg lain pun susah... X SUKAAA............
tp ok gak diorg ade, so sdikit sbanyak mengurang kan mood aku nak shopping...but at least dapt gak la sehelai annnn. jd laaa....... ngan beg...tp beg 2 akak aku yang support, nak tgu duit aku xdpat la kan. tq kak, cyg kau....MUUAAAHHHXXX..........

da la 2, xlarat da nak membanyak kan entry nih...skit2 sudah.... mata den pun da nak jd panda dah ni.... nite.. to my sweet baby, sweet fwen....luvly sista....huuuuu....

bsok kite blogger walking ae....g jauh2 plak....huuuuu

No comments:

Post a Comment

jerit kuat2 lau suka tau.....lalalala