.....

Thursday, March 24, 2011

i'm smile....but she cry....

know wat....best sngat week ni....ta tau nape, hahaha senang hati kot.  hehehe. sbenarnyer, sje je nak merepek. aaaaa, bru teringat. i got new favorite color tau. orange gitu. first time ade bju kurung color orange, saje je nak riak skit, slame ni pink je kan, skit2 pink, bnyak pink, ciput2 pink....org pun da nyampah tngok aku ngan kaler pink. hahaha..................

xpe la kan, skurang2 nyer aku addicted ngan color pink, bukan benda lain. lau lain kang..lain plak jd nyer.
smlm time class law, cantik nyer timing aku sempat berpicca dlu ngan classmate. heheheh, sje je ngade2, biase la, student ksayangan........xkne marah pun. hahahahaha 

haaaa, dngan bangga nyer aku senyum....hahaha... i'm in orange...... luv dat color..... ade impian nak tambah lg bru orange nih. ngeeee. 2 lg sorang 2....syu...roomate n classmate aku. lau kat kampus aku, mne2 aku merayap mesti dia ade gak. melekat....hehehe

tp, dalm aku bergembira nih, kawan aku plak bersedih...sian eyka tomey..... sy nih, lau sy dpat exbf die tu, bia aku sndri yg karate pale die. sesuke hati die jer nak dump kwan aku yg santek ni.... haiyoooo.....ta sedar diuntung.....ishhhh geram btul aku tau....sabar tau ika..... i'm always be by u side ... went needed......heeee. jngan ingat2 lg die, g cari bf yg lagi voke tau....die ta voke pun....ta rugi.

haaa, ni la eika sy, ni sem lpas nyer pix, time ni.... both of us got some1 special..... but at the end.....lalalalala
mmmmm, xmo ngat benda sedih2....skrang......SENYUM!!!.....EIKA pun kne senyum tau.....coz, got other person loving u lot compare to him....

hurmmmm.....duniawi sume nyer ni tau....hahaha.... harap sem ni akan buat sy lg tersenyum...sampai telinga....heeee

2 comments:

  1. yeah!! mecasih wan comeyy~ heheXD

    aku da okei da la..tenang dah skrg tanpa dy..hehe:)

    ReplyDelete
  2. hahahaha.....bgus2, sy syg kamu. be strong k dear
    always be by ur side....

    ReplyDelete

jerit kuat2 lau suka tau.....lalalala