.....

Friday, April 22, 2011

saya xtakut kucing tawww.............

ehhhh, sapa pandai2 wat crite aku takut kucing nih.....ishhhhhhhx100000...... mane ade kite takut kucing. kitew x takut pun tau....kitew xckap pun kitew takut kucing.....ehhhh. sape yg ckap nihhh..... 

kiter syg kucing tau....sape la yg takut ngan kucing 2 kan....kucing sngat comel tau....kite suke tngok muka die....cute sngat2....waaaaaa...... tp, kiter xbrani nak pegang die....tp kiter tau kucing 2 mmg nak peluk kiter...sbbb kiter pun comel mcm die kannn (ehh prasan plak)....

ehemmm....ehemmmm..... TAPI...... kitew mmg takut kucing pun.... ( shhhhhhhhh...diam2 je tau).....  kiter takut je tau...xbenci pun...kiter syg....tp xde lg keberanian nak pegang kucing... kalau la kucing2 2 mcm    EN. Tedd kiter, alahai...da lama peluk2....lambung tinggi2....(silap2 tersangkut kat pokok, mati aku)....lalalala

xpe2...kat hostel aku nih pun, ade sorang junior 2 bwak kucing. kucing die 2 ala2 parsi gak la....ekor die, ishhh kembang nyer....mcm pokok krismas plak....... diorg slalu suh dak blik aku jga kucing 2....tp, ye la....ngat kan aku je yg takut kucing...skali sume dak blik aku takut kucing....ehhemmm....xde la malu sngat aku....ngeeeeeee


eleelelele....comel nyer die....

kalau korang tngok kucing 2...mesti rasa cam nak kerat je ekor die, simpan lam almari....kikikiki.....kejam nyer....ye la.....cun sngat2 kot ekor die....ishhhhhh..........terpikat tau....

tah pape je aku merepek kan...da la....kepala da sakit sngat2 dah ni....nak g mkn panadol jap.....papaizzz

1 comment:

  1. i pun tak suka pegang kucing...
    suka tgk je..
    hehe. :P

    ReplyDelete

jerit kuat2 lau suka tau.....lalalala