.....

Sunday, April 10, 2011

Tunjuk Perasan The Times

Hai kawan-kawan bertemu kembali dalam ruangan Cik wanna kita.Hari ini hari ahad 10/4/2011 dimana hari ini merupakan hari yang agak membosankan pada diri ku..padahal hari2 ku memang la tersangat bosan..Hahhahaha..Kerja ku di waktu cuti entah apa2, kerja malas bt la partime sikit,,tp 2 ah malas gila...nak bagun pagi..tapi x ape aku memang suka hidup camni..selagi dok study time nie peluang ako untuk menikmati tido yang berpanjangan..macam biasa bagun kul 3 ptg..tido selepas subuh..hahaha...Malam besok aku ada game futsal..dimana budak2 taman baru import aku tok bermain untuk team diorang, almaklum la aku kan bekas player futsal KPMSI,Petronas dan sama waktu dgnnya...tp malang bagi ku..rasa mcm lembik ja..makin berumur rasa berat ja badan..dulu men payah sangat nak pancit sekarang nie..terguap2 kepenatan..Mcm biasa posisi aku defender...bila men tu..pelik la ako rasa mcm x ngam ja men dengan team org len..x dapat nak baca gerakan diorang...tp x pela..kita balon ja kasi tercabut lutut player lawan...hahahha...Nak g fisihing pon..hai malas gila..ayaq x elok ikan habis lari p mana pon x taw..x larat nak kejaq..bosan bosan bosan bosan

No comments:

Post a Comment

jerit kuat2 lau suka tau.....lalalala